Kritike
Slovenec, 18. 06. 1992
Samospevi potrebujejo dva poustvarjalca, pevca in pianista. Natašo Valant poznamo kot operno in baletno korepetitorko . Velikokrat je spremljala ali s klavirjem, ali na orgelskem pozitivu izvajanja tako zbora Consortium musicum kot slovenskega komornega zbora. To pot smo jo slišali kot spremljevalko na pevskem recitalu. Izkazala se je kot enakovreden dejavnik pevskega glasu. Če je bilo rečeno, da sta pri Schumannovih liederjih obe prvini - glas in klavir - enako pomembni, to velja tudi za nedeljski nastop. O njeni tehniki ni potrebno govoriti, ker je splošno znana, zato pa je potrebno poudariti njeno muzikalnost, s katero je znala na eni strani nastopiti samostojno, na drugi strani pa se podrediti pevcu. Obe muzikalnosti - pevčeva in pianistkina, sta se zlili v eno.
Radio Slovenija - Glasbena panorama 27. 10. 1993
Med glasom in klavirjem se je razvil bogat dialog , saj Schumann ni dal klavirju stranske vloge. In Valantova je dodobra pregnetla pevski part.
Delo, 20. 01. 1994
Marko Fink in pianistka Nataša Valant sta z interpretacijo izredno zahtevnega Schubertovega cikla našla svojo veliko priložnost za zelo sugestiven nastop.
Dnevnik, september 1994
... ob koristni in prožni spremljavi pianistke Nataše Valant ...
Delo, september 1995
Pianistka Nataša Valant je zelo verzirano in natančno spremljavo podprla pevce.
Slovenec, 20. 01. 1996
Odlična, pianistično domišljena je bila klavirska spremljava Nataše Valant. Izrazita je bila v delih Schuberta in Mandelsohna, tonsko prefinjena v v skladbah francoskih mojstrov.
Slovenec, 08. 08. 1996 ob predstavitvi plošče
Oba interpreta Fink in Valantova sta ciklus približala poslušalcem z vso umetniško izrazno močjo, ob prelepi prepesnitvi v naš jezik, ki jo je izoblikoval pesnik in prevajalec Pavel Oblak.
Delo , 19. 12. 1996
... Johannesa Brahmsa Ciganske pesmi op. 103, je spremljala pianistka Nataša Valant, tenkočutna pevska sokreatorka marsikaterega "Liederabend".
Delo, 30. 12. 1996
Pianistka Nataša Valant je tudi "ubirala strune" klavirja z lepimi loki tehtne spremljave, kot sooblikovalka samospevnega recitala.
Delo, 18. 01. 1997
... tudi ob spremljavi pianistke, ki je prihajala iz umetniškega ozadja, ki je izostrila pevsko sliko sopranistke.
Večer, februar 1997
... pianistka je svoj del izvrstno izvedla kar z nekako samoumevno vlitostjo v duet, v vlogi spremljevalke.
Delo, 01. 02. 1997
Včeraj se je ves glasbeni svet spomnil 200. letnice največjega mojstra samospeva F. Schuberta. Založba kaset in plošč je predstavilatri zgoščenke treh najlepših ciklov - Lepa mlinarica, Zimsko poptovanje in Labodji spev v interpretaciji M. Finka in Nataše Valant. Gre za epohalni dosežek, saj so vsi trije cikli posneti v slovenski, izjemno uspešni prepesnitvi Pavla Oblaka. Schubertov dan Evroradia pa sta v nedeljo, ob 12 h počastila s ciklom Labodji spev v originalu.
Delo, 23. 05. 1997
Odlična umetniška sodelavka Nataša Valant je polno dihala s sopranistko Ano Pusar Jerič. Odmeven pevski recital, ki obema odpira koncertni oder tudi v prihodnje.
Radio Koper, avgust 1997
Marko Fink in Nataša Valant sta v slovenskem prostoru že znani imeni, ki sta v Križni hodnik piranskih minoritov uspeli privabiti dovolj ljubiteljev, ki so vedeli, kaj imajo priliko poslušati.
Delo, februar 1999 ob podelitvi nagrad Prešernovega sklada
Nataša Valant je v zadnjih letih najbolj zaslovela kot klavirska spremljevalka, pa ne le Marka Finka, ampak tudi drugih naših pevskih solistov. Nastopa doma in na tujem. Tudi njen poustvarjalni vrh so trije cikli Schubertovih samospevov. Kot spremljevalka je posebno občutljiva za prefinjen odnos med glasom in zvokom klavirja, ki ne sme biti nikoli preveč zastrt, na posameznih mestih pa celo mora prevzeti dramatično funkcijo. Pri Schubertu je tega veliko, saj je bil skladatelj eden najboljših poznavalcev klavirskega zvoka. Kdor lahko svetu pokaže to, kar sta Fink in Valantova na Musicora v Parizu, se mu ni treba ničesar " bati ".
Delo, 13.dec.2000
S slovenskim samospevom sta se predstavila Fink in Valantova. Že pred leti sta postavila nove interpretacijske kriterije za izvajanje nemškega romantičnega samospeva, logično pa je bilo nadaljevanje skupnega dela in nastopanjas slovenskim samospevom. Plošča je panorama skoraj 150-letne zgodovine slovenskega samospeva. Oba solista sta vlogo opravila zgledno.
Celovec, 27.09.2002
Vživeta spremljava pianistke je bila sijajna.
Radio Slovenija 07.02.2003
Mojstra svetovnega formata sta ob ključni podpori verzirane Nataše Valant dodala manj znani glasbi ...
Delo, febr. 2003
Pomembno soustvarjalno pa tudi umetniško zahtevno delo je na koncertu opravila odlična pianistka, ki je dihala s pevci in obenem muzikalno sledila intencijam mladih solistov.
Primorske novice, 9. maj 2003
Obe, tako Finkova kot Valantova - imenitna pianistka, ki se prav mojstrsko z veliko mero redke lastnosti, zvočne empatije, vedno uspe poenotiti s svojim trenutnim soustvarjalcem.
Primorske novice, maj 2006
Altistka in pianistka sta se podali z najvišjo stopnjo ozasveščenosti in odgovornosti do avtorja (Kogoj), ki je od svoje glasbe zahteval izrazno zgoščenost in notranjo dinamiko.
Spletno mesto Glasbene matice - Ljubljana, oktober 2008
Navidezna preprostost samospevov je pogosto največji zalogaj za interpreta. Pri dveh tako izkušenih mojstrih pa ni bilo niti najmanjše sledi oklevanja, kar kaže, da gre resnično za dva vrhunska poustvarjalca, ki sta na tehničnem in interpretativnem področju zopet dokazala svoje kvalitete.
Interni list Slomškovega zavoda, 12. 12. 2008
Končno smo tudi v našem Zavodu imeli priliko poslušati ta dva izvrstna interpreta slovenskega in svetovnega samospeva. Ni dvoma, da sta vrhunska umetnika.
Pliberk, maj 2009
V pianistki N. Valant so nastopajoči našli genialno spremljevalko. Ta način uprizoritve, da klavir prevzame vlogo orkestra, je sijajna ideja za amaterske odre.
Spletno mesto Glasbene matice - Ljubljana, oktober 2009
Če k temu dodamo še vselej izredno nevsiljiv in interpretativno nadvse povedan pianistični nastop Valantove, ki se svojimi nadvse bogatimi izkušnjami ob delu z najboljšimi slovenskimi solisti nedvomno uvršča med najbolj iskane spremljevalne pianistke.